سامانه مدرسه هوشمند پویان

 پانل ورود کاربران

 ساعت
 آمار بازدید ها
 دوره های کامپیوتر

دانش آموز عزیز با توجه به نظرات اولیاء گرامی سه دوره برای شما برگزار خواهیم کرد . 

دوره 1: فتوشاپ ، نرم افزاری برای میکس و مونتاژ تصاویر

دوره 2 : برنامه نویسی صفحات وب ، طراحی وب سایت با استفاده از زبان برنامه نویسی ASP که در نرم افزار ویژوال استودیو می باشد .

دوره 3 : ساخت انیمیشن دو بعدی ، متحرک سازی دو بعدی . نرم افزار مورد نظر بعد از تشکیل کلاس مشخص خواهد شد . سعی می کنیم نرم افزار به روز و پرقدرتی باشد.

تعداد جلسات : 10 ساعت 60 دقیقه ای
زمان شروع از شنبه 27 دی ماه 99

روزهای اجرا : شنبه ها دوره 1 : از ساعت 14 الی 15  دوره 2: از ساعت 15:15 الی 16:15 و دوره 3 : از ساعت 16:30 الی 17:30

با توجه به ماهیت عملی کلاس و نیاز به تعامل بیشتر با دانش آموز ، ظرفیت کلاس ها محدود در نظر گرفته شده است .

هزینه ی هر دوره 150 هزار تومان که باید به شماره کارت زیر واریز و از طریق واتساپ رسید یا شماره پیگیری ارسال شود .
شماره کارت : 5041721039156725 بانک رسالت بنام محمد علی تنهایی

پس از واریز جهت تکمیل ثبت نام در واتساپ پیام دهید.

 دوران کرونا

 

ده عادت مهم مخرب مغز

خواب به مغز ما اجازه استراحت مي دهد . محروميت از خواب به مدت طولاني باعث تسريع مرگ سلولهاي مغزي مي شود .

عرش نیوز:

۱ - عدم مصرف صبحانه : افرادي که صبحانه نمي خورند سطح قندخون پائين تري خواهند داشت ، اين مسئله منجر به نرسيدن مقدار کافي مواد غذائي به مغز و در نتيجه دژنراسيون ( تحليل بافت ) مغز خواهد شد .

۲ - پرخوري : پرخوري باعث سفتي شريانهاي مغزي و در نتيجه منجر به کاهش قدرت مغز مي شود .

۳ - دخانيات : مصرف دخانيات باعث چروکيدگي متعدد مغز و در نتيجه بيماري آلزايمر مي شود .

۴ - مصرف زياد قند : مصرف زياد قند مي تواند باعث تداخل در جذب پروتئين ها و ساير مواد غذائي و در نتيجه سوء تغذيه شده و باعث اختلال در تکامل مغز شود .

۵ - آلودگي هوا : مغز بزرگترين عضو مصرف کننده اکسيژن در بدن ما است . هواي استنشاقي آلوده باعث کاهش اکسيژن رساني به مغز و در نتيجه کاهش کارائي مغز خواهد شد .

۶ - کم خوابي : خواب به مغز ما اجازه استراحت مي دهد . محروميت از خواب به مدت طولاني باعث تسريع مرگ سلولهاي مغزي مي شود .

۷ - پوشاندن سر هنگام خواب : خوابيدن با سر پوشيده باعث افزايش غلظت دي اکسيدکرين و کاهش غلظت اکسيژن شده که مي تواند منجر به اثرات مخرب مغزي شود .

۸ - کارکردن سخت فکري در طي بيماريها : کار فکري زياد يا مطالعه در هنگام بيماري منجر به کاهش کارائي مغز و افزايش صدمه به مغز مي شود .

۹ - فقدان تحريک فکري : تفکر بهترين راه تمرين مغز است . فقدان فعاليت فکري مي تواند باعث چروکيدگي مغز شود .

۱۰ - بندرت صحبت کردن : مکالمه هوشمندانه باعث تسريع کارائي مغز مي شود .

 

 دانش آموز عزیز تولدت مبارک
 روز نما